Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Miłych zakupów!
- Strefa klienta
- Koszyk (0)

-
Dostawa
Dostawa
§7
Dostawa/Odbiór towaru
- Dostępnych jest kilka opcji dostawy towaru – wyboru należy dokonać przy składaniu zamówienia.
- Koszty dostawy pośrednik określa na stronie, tak aby klient mógł się z nimi zapoznać przed złożeniem zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w stanie przesyłki, w szczególności jej zewnętrznych uszkodzeń, klient powinien zgłosić ten fakt kurierowi i spisać z nim protokół obejmujący te informacje. Należy pamiętać, że zaniechanie powyższego obowiązku może być przyczyną odmowy uznania roszczeń reklamacyjnych.
- Pośrednik działa w systemie dropshippingowym, więc wysyłkę towaru realizuje bezpośrednio dostawca pośrednika. Wszelkie reklamacje dotyczące towarów należy zgłaszać bezpośrednio pośrednikowi.